Mes teikiame pilną vartotojų žaidimo organizavimo ciklą nuo idėjos pasiūlymo ir žaidimo sąlygų parengimo iki prizų laimėtojų nustatymo ir įteikimo laimėtojams.
Vartotojų žaidimai yra veiksminga produktų rėmimo rinkodaros priemonė, padedanti klientams pasiekti verslo tikslus:
-
Pardavimų apimčių didinimas
-
Lojalių pirkėjų apdovanojimas
-
Naujų pirkėjų pritraukimas
-
Naujų produktų pristatymas rinkai
-
Vartotojų duomenų bazės kūrimas
-
Papildomi išstatymai pardavimo vietose
Žmonės mėgsta dalyvauti vartotojų žaidimuose ir laimėti prizus. Vartotojų žaidimų išskirtinumas tas, kad tiek naujiems, tiek jau esamiems pirkėjams sukuriamas pozityvus, intriguojantis nuotykis, kviečiantis nedelsiant imtis veiksmų.
Mūsų teikiamos paslaugos
Ilgametė patirtis leidžia mums pasiūlyti geriausius sprendimus sėkmingam ir produktyviam vartotojų žaidimų vykdymui. Siekiant maksimaliai efektyvių žaidimo rezultatų, klientams, norintiems organizuoti vartotojų žaidimus, siūlome: individualų sprendimą; operatyvią komunikaciją; rekomendacijas, kaip vartotojų žaidimą paversti kiek įmanoma įdomesniu ir patrauklesniu pirkėjams.
Vartotojų žaidimo tikslo ir tipo nustatymas
Tinkamiausio prizinio fondo parinkimas
Vartotojų žaidimo dokumentacijos kūrimas
IT sprendimų vartotojų žaidimui vystymas
Patogi, techniškai išsami ir unikali www bei sms registracija kiekvienam žaidimui
Registracijų monitoringas
Nesąžiningų dalyvių ir apgaulingų duomenų filtravimas
Laimėtojų nustatymas automatinio mechanizmo pagalba
Laimėtojų informavimas
Prizų įteikimas
Laimėtojų nustatymo ataskaitų generavimas
SMS vartotojų žaidimas
SMS vartotojų žaidimas yra žaidimų rūšis, leidžianti vartotojams dalyvauti žaidime mobiliuoju telefonu siunčiant konkretaus, žaidimo taisyklėse nustatyto turinio SMS.
SMS vartotojų žaidimų taisyklės ir sąlygos gali skirtis, tačiau dažniausiai registruodamiesi vartotojai siunčia pirkimo kvito numerį arba unikalų ant produkto pakuotės randamą kodą. Viena iš įdomiausių SMS žaidimų rūšių yra momentiniai laimėjimai, kuomet dalyvis sužino ar laimėjo prizą iš karto po registracijos.
- galimybė registruotis dalyvavimui žaidime per kelias sekundes iš bet kurios vietos;
- puiki prekės ženklo reklama;
- leidžia žaidimo organizatoriui sekti registracijos procesą realiu laiku ir kaupti statistinius duomenis apie dalyvių veiksmus.
Internetinis vartotojų žaidimas
Internetinis vartotojų žaidimas yra žaidimų rūšis, leidžianti vartotojams dalyvauti žaidime apsilankius konkrečiame interneto tinklalapyje ir atlikus žaidimo taisyklėse nustatytus veiksmus.
Internetinių vartotojų žaidimų taisyklės ir sąlygos gali skirtis, tačiau dažniausiai vartotojai privalo nemokamai registruotis žaidimo internetiniame tinklalapyje. Dažnu atveju internetiniai vartotojų žaidimai organizuojami kartu su SMS žaidimais, sujungiant abi duomenų bazes ir užtikrinant bendrą žaidimo mechanizmą. Tai ypač aktualu nustatant laimėtojus pagal nuostatą, kad, pavyzdžiui, kiekvienas n-tasis dalyvis laimi prizą; arba - konkreti diena; tam tikras laikas; tikslus prizų skaičius.
- galimybė registruotis dalyvavimui žaidime lengvai ir patogiai per kelias sekundes;
- paprasta priega prie informacijos apie žaidimo taisykles ir laimėtojus;
- puiki vieta žaidimo dalyviams sužinoti daugiau apie konkrečius produktus, naudojantis galerijomis, aprašymais ir kita informacija;
- leidžia žaidimo organizatoriui sekti registracijos procesą realiu laiku ir kaupti statistinius duomenis apie dalyvių veiksmus.
Momentinis vartotojų žaidimas
Jei planuojamas kiekybinis prizų fondas, rekomenduojame organizuoti momentinį vartotojų žaidimą. Šių žaidimų privalumas yra principas – „dalyvauk ir gauk prizą iškart!” Tačiau atkreiptinas dėmesys, kad po tokio žaidimo bus sudėtinga gauti tikslius statistinius duomenis.
- nemokamas registracijos procesas;
- didelis efektyvumas organizuojant kartu su degustacijomis ar prezentacijomis parduotuvėse;
- žaidimo produktų pardavimo apimčių didinimas;
- veiksminga rinkodaros priemonė regioniniuose prekybos tinkluose, kur pikėjai galimai rečiau naudojasi ryšio priemonėmis.
Siekiant organizuoti kuo veiksmingesnį, populiaresnį ir rezultatyvų vartotojų žaidimą, rekomenduojame atkreipti dėmesį į keletą svarbių veiksnių.
Gera kampanija
Norint užtikrinti pirkėjų susidomėjimą žaidimu, rekomenduojame sukurti iki smulkmenų apgalvotą kampaniją ir jos efektyvų pristatymą pirkėjams. Malonus tinklalapio dizainas, patrauklus ir aiškiai suformuluotas reklaminis šūkis, reklaminės medžiagos pateikimas pardavimo vietose – tai tik keletas idėjų, į kurias verta atkreipti dėmesį rengiant vartotojų žaidimo kampaniją.
Tikras prizas
Vienas iš pagrindinių aspektų, didinantis pirkėjų susidomėjimą, yra patrauklus prizinis fondas. Sėkmingai tikslinei grupei parinkti prizai padeda pritraukti daugiau dalyvių. Tarp gausiai vykdomų reklaminių žaidimų, nustebinkite savo pirkėjus galimybe laimėti įdomius prizus!
Patogus produktas
Kuo sėkmingiau reklamuojamas pasirinktas žaidimo produktas, tuo didesnė tikimybė, kad žaidimas pasieks geresnius rezultatus. Būkite kūrybingi ir patraukite savo pirkėjų dėmesį parduotuvėse vykdomomis reklaminėmis kampanijomis, degustacijomis, prezentacijomis, specialiais pasiūlymais, kainų nuolaidomis, pakuotės kaina 2+1, 3+2 ir pan.!
Apgalvotos taisyklės
Aiškios, nedviprasmiškos, lengvai suprantamos ir kuo trumpesnės žaidimo taisyklės - dar vienas žingsnis link aukštų žaidimo rezultatų. Kuo mažiau neaiškumų, tuo mažiau vietos nesėkmei. Rekomenduojame žaidimo taisykles skelbti ne tik tinklalapyje, bet ir prekybos vietose bukletų pavidalu.
Publikuokite savo vartotojų žaidimą
visosloterijos.lt yra vienintelis specializuotas vartotojų žaidimų portalas Lietuvoje, kurį mes sukūrėme kaip lengvą naudotis ir interaktyvią aplinką tiek žaidimų organizatoriams, tiek žaidimų dalyviams, siekdami populiarinti vykstančius žaidimus Lietuvoje ir pritraukti žaidimų dalyvius.
Portalas visosloterijos.lt yra virtuali žaidimų organizatorių ir žaidimų dalyvių susitikimo vieta. Talpindami informaciją apie vartotojų žaidimą visosloterijos.lt, gaunate:
- viešinimas pagrindiniame portalo puslapyje;
- aktyvios nuorodos į žaidimo reklaminį tinklalapį;
- vieta produkto aprašymui ir žaidimo taisyklėms skelbti;
- galimybė dalyviams registruotis;
- vartotojų duomenų bazės sukūrimas;
- žaidimo dalyvių skaičiaus augimas;
- papildomos reklamos galimybė.